Przejdź do treści
baner-perspektywy-2023
Przejdź do stopki

Rozwój moją szansą - regulamin uczestnictwa

Treść

#FunduszeEuropejskie

REGULAMIN UCZESTNICTWA UCZNIÓW I UCZENNIC W PROJEKCIE

 „Rozwój moją szansą

W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

z dnia 02.09.2024

 

§ 1

Informacje ogólne o projekcie

  1. Projekt „Rozwój moją szansą” realizowany jest w ramach Priorytetu 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.12 Szkolnictwo ogólne programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 i współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
  2. Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych i społeczno - emocjonalnych min. 120 uczniów i uczennic Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim oraz zwiększenie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych min. 23 nauczycieli kształcenia ogólnego w/w szkoły poprzez realizację kompleksowego programu rozwojowego ukierunkowanego na podniesienie jakości edukacji i obejmującego wsparcie merytoryczne dla uczniów/uczennic i nauczycielek/nauczycieli oraz zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w okresie 01.07.2024-31.08.2026.
  3. Grupami docelowymi w Projekcie są:
  1. GD1: uczniowie i uczennice Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 150 uczniów i uczennic,
  2. GD2: nauczycielki i nauczyciele zatrudnieni na podstawie Karty Nauczyciela lub umowy o pracę w Samorządowym Liceum Ogólnokształcącym w Głogowie Małopolskim w r. szk. 2024/25 i/lub 2025/26; założono objęcie co najmniej 1 formą wsparcia min. 24 nauczycielek i nauczycieli,
  3. GD3: rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic stanowiących GD1, zakłada się objęcie wsparciem wszystkich R&O,
  4. GD4: Samorządowe Liceum Ogólnokształcące w Głogowie Małopolskim - 4 – letnie liceum realizujące kształcenie ogólne, zlokalizowane na terenie woj. podkarpackiego, której organem prowadzącym jest Gmina Głogów Małopolski.
  1. Projekt zakłada osiągnięcie m.in. następujących wskaźników:

WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 23,

WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 120,

WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 24,

  1. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 150,

WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,

WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 42,

WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 60

  1. Projekt przewiduje realizację w roku szkolnym 2024/2025 następujących form wsparcia uczniów i uczennic w ramach poszczególnych zadań:
  1. Zadanie 1. BEZPIECZNA I PRZYJAZNA SZKOŁA – wsparcie Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim w budowaniu bezpieczeństwa społecznego i fizycznego uczniów i uczennic
  1. Wsparcie psychologiczno – pedagogiczne

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-IV

Założenia organizacyjne: min. 15 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 150,

  1. Laboratorium relacji

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II-IV

Założenia organizacyjne: 6 oddziałów x 10h/oddział; 6 oddziałów x 10h/oddział,

  1. Zadanie 4. EDUKACJA DLA PRZYSZŁOŚCI – dostosowanie oferty edukacyjnej Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim do potrzeb rynku pracy
  1. Warsztaty z pracodawcami

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-IV

Założenia organizacyjne: 4 grupy x 12h/grupa; 4 grupy x 12h/grupa,

  1. Ocena umiejętności i indywidualne doradztwo zawodowe

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: min. 12 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 24,

  1. Zadanie 5. EDUKACJA DLA KLIMATU I ŚRODOWISKA - rozwój umiejętności i kompetencji ekologicznych uczniów i uczennic Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim
  1. Człowiek i Klimat: Wyzwania XXI Wieku

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III-IV

Założenia organizacyjne: 3 grupy x 10h/grupa; 3 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,

  1. Zadanie 6. MOST DO WIEDZY – wyrównanie szans edukacyjnych oraz rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim
  1. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 6 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

  1. Zadanie 7. EDUKACYJNY BOOSTER – wsparcie rozwoju talentów oraz wzmocnienie kompetencji kluczowych uczniów i uczennic Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Głogowie Małopolskim
  1. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas II-III

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  1. Zajęcia rozwijające z biologii

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 5 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  1. Zajęcia rozwijające z matematyki

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 15 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

  1. Zajęcia rozwijające z chemii

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas III

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 12 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa

Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.

  1. Wyjazd edukacyjny

Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-IV

Założenia organizacyjne: 1 grupa x 24 osoby/grupę; 3 profile x 30h/profil

 

§ 2

Słownik pojęć

 Wyjaśnienie pojęć użytych w niniejszym regulaminie:

  1. Projekt – Projekt nr FEPK.07.12-IP.01-0053/23, pn. Rozwój moją szansą,
  2. Beneficjent - instytucja odpowiedzialna za realizację projektu: Gmina Głogów Małopolski/ Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim. ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski
  3. Instytucja Pośrednicząca - Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Naruszewicza 11, 35-055 Rzeszów.
  4. Kandydat do projektu - osoba fizyczna: uczeń, uczennica - osoba, która w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta złożyła kwestionariusz rekrutacyjny.
  5. Uczestnik projektu - osoba fizyczna: uczeń, uczennica bezpośrednio korzystająca ze wsparcia w ramach projektu, który został wyłoniona zgodnie z zapisami dokumentów programowych oraz opisem grup docelowych zawartym we wniosku o dofinansowanie projektu.
  6. Biuro Projektu - Samorządowe Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 58, 36-060 Głogów Małopolski.
  7. Komisja Rekrutacyjna dla uczniów i uczennic – komisja powołana przez Dyrektora Szkoły w celu przeprowadzenia rekrutacji uczniów i uczennic - Uczestników Projektu. W skład Komisji wchodzą: Specjalista ds. rekrutacji i obsługi uczestników (jako sekretarz Komisji), 2 nauczycieli wskazanych przez Dyrektora Szkoły (jako członkowie Komisji).

 

§ 3.

Warunki uczestnictwa uczniów i uczennic w projekcie

  1. Uczniowie i uczennice – uczestnicy projektu zostaną zrekrutowani spośród kandydatów do projektu - dziewcząt i chłopców z klas I-IV będących uczniami/uczennicami Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim w roku szkolnym 2024/2025 do form wsparcia przewidzianych na ten dany rok w projekcie.
  2. Kandydatem do Projektu jest uczeń/uczennica, który(a) (dotyczy osób pełnoletnich) lub której rodzic/opiekun prawny (dotyczy osób niepełnoletnich) złożył w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta dedykowany dla każdego poziomu edukacji Kwestionariusz rekrutacyjny do projektu (wzory stanowią załączniki: Załącznik nr 1.U-1 - Załącznik nr 1.U-4 do Regulaminu).
  3. Uczestnikiem Projektu staje się kadndydat(ka), który/która pomyślnie przejdzie procedurę rekrutacyjną oraz który(a), w przypadku osoby pełnoletniej lub którego/której (w przypadku osoby niepełnoletniej) rodzic/opiekun prawny podpisze Deklarację uczestnictwa w projekcie (wzór stanowi Załącznik nr 3.U do Regulaminu) i tym samym zaakceptuje zapisy niniejszego Regulaminu oraz Formularz uczestnika projektu (wzór stanowi Załącznik nr 2U do Regulaminu) najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej formy wsparcia do której został(a) zakwalifikowany/a.
  4. Niezbędna dokumentacja związana z rekrutacją i uczestnictwem w projekcie będzie na bieżąco przekazywana rodzicom/opiekunom prawnym w następujący sposób:
  1. w wersji papierowej, która będzie dostępna w Biurze projektu, sekretariacie Szkoły oraz u wychowawców klas,
  2. w wersji elektronicznej, która będzie dostępna na stronie www Beneficjenta, w zakładce dedykowanej projektowi.
  1. Przy wyborze uczniów i uczennic - uczestników i uczestniczek Projektu Komisja Rekrutacyjna dla uczniów i uczennic kierować się będzie zasadą równości szans oraz następującymi kryteriami:
    1. Rekrutacja uczniów i uczennic do udziału we wsparciu w ramach poszczególnych zadań w roku szkolnym 2024/2025 będzie zgodna z założeniami projektu.
    2. Jedna osoba może wziąć udział w więcej niż 1 formie wsparcia, przy czym:
  1. nie jest dopuszczalny udział ucznia/uczennicy w zajęciach wyrównawczych (zadanie 6) oraz zajęciach rozwijających (zadanie 7) z tego samego przedmiotu,
  2. w przypadku zajęć wyrównawczych (zadanie 6) uczeń/uczennica może wziąć udział w większej niż 1 zajęciach pod warunkiem, że nie zostały obsadzone miejsca przez kandydatów, którzy nie uczestniczyli w żadnej formie wsparcia w ramach tego zadania,
  3. w przypadku zajęć rozwijających (zadanie 7) uczeń/uczennica może wziąć udział w większej niż 1 zajęciach pod warunkiem, że nie zostały obsadzone miejsca przez kandydatów, którzy nie uczestniczyli w żadnej formie wsparcia w ramach tego zadania.
    1. Kryteria selekcji w zależności od form wsparcia (będą stosowane, gdy wsparcie nie dotyczy całych klas oraz w przypadku, gdy liczba kandydatów przewyższa liczbę miejsc):
  1. Merytoryczne: wybór wg największej liczby punktów - decyduje liczba/suma punktów:
  1. w przypadku zadania 1, zadania 2 i zadania 4:

- opinia psychologa/pedagoga/wychowawcy (skala 1-6, 6 – najwyższa potrzeba wsparcia);

- w przypadku zadań 1 i 2 pierwszeństwo mają uczniowie/uczennice ze stwierdzonymi problemami (zaświadczenie z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej),

  1. w przypadku zadania 5 - suma punktów z:

1) średniej ocen z przedmiotów przyrodniczych z poprzedniego roku szkolnego,

2) opinii wychowawcy dotyczącej potrzeby realizacji danej formy wsparcia, uwzględniającej m.in. zachowanie - max 2 pkt.: skala 1-6, 6 - najwyższa potrzeba wsparcia,

  1. w przypadku zadania 6 - suma punktów z:

1) oceny z danego przedmiotu na zakończenie roku szkolnego 2023/2024: skala 1-6 (cel – 1 pkt., bdb – 2 pkt., db – 3 pkt., dst – 4 pkt., dop – 5 pkt., ndst – 6 pkt.)

2) opinii wychowawcy dotyczącej potrzeby realizacji danej formy wsparcia, uwzględniającej m.in. zachowanie - max 2 pkt.: skala 1-6, 6 - najwyższa potrzeba wsparcia,

  1. w przypadku zadania 7 – zajęcia rozwijające - suma punktów z:

1) oceny z danego przedmiotu na zakończenie roku szkolnego 2023/2024: skala 1-6 (cel – 6 pkt., bdb – 5 pkt., db – 4 pkt., dst – 3 pkt., dop – 2 pkt., ndst – 1 pkt.)

2) opinii wychowawcy dotyczącej potrzeby realizacji danej formy wsparcia, uwzględniającej m.in. zachowanie - max 2 pkt.: skala 1-6, 6 - najwyższa potrzeba wsparcia,

  1. w przypadku zadania 7 – wyjazd edukacyjny - suma punktów z:

1) ocen z 2 przedmiotów rozszerzonych na zakończenie roku szkolnego 2024/2025: skala 1-6 (cel – 6 pkt., bdb – 5 pkt., db – 4 pkt., dst – 3 pkt., dop – 2 pkt., ndst – 1 pkt.)

2) opinii wychowawcy dotyczącej potrzeby realizacji danej formy wsparcia, uwzględniającej m.in. zachowanie - max 2 pkt.: skala 1-6, 6 - najwyższa potrzeba wsparcia,

3) aktywności pozaszkolnej (np. konkursy przedmiotowe zgodne z zajęciami rozwijającymi) - skala 1-3 (1-1 aktywność., 2 - 2 aktywności, 3 - 3 i więcej aktywności).

  1. Rozstrzygające: przy równej liczbie punktów pierwszeństwo będą mieć uczniowie:

- posiadający orzeczenie o niepełnosprawności: tak - 2 pkt, nie - 0 pkt

- uczniowie/uczennice, którzy (w przypadku osoby pełnoletniej) wskazali lub których rodzice/opiekunowie (w przypadku osoby niepełnoletniej) wskazali w formularzu rekrutacyjnym min. 1 trudność/barierę: tak - 1 pkt, nie - 0 pkt.

  1. W przypadku rekrutacji do wsparcia w ramach zadania 6 i zadania 7, gdy liczba kandydatów(ek) na daną formę wsparcia nie przekracza 125% założonej we wniosku o dofinansowanie średniej liczby uczestników, Dyrektor szkoły, przy uwzględnianiu specyfiki zajęć i za zgodą prowadzącego zajęcia, może podjąć decyzję o zakwalifikowaniu wszystkich kandydatów.
  1. Listę rankingową dla danej formy wsparcia układa się wg odpowiadających jej kryteriów. W przypadku uzyskania przez dwoje lub więcej kandydatów takiej samej liczby punktów w ramach kryteriów merytorycznych, o kolejności na liście rankingowej decydować będą kryteria rozstrzygające.
  2. Kandydaci i kandydatki chcący uczestniczyć w drugim rodzaju wsparcia w danym zadaniu w ramach Projektu zostaną na nie zakwalifikowani pod warunkiem, iż nie zostały obsadzone miejsca przez kandydatów, dla których jest to pierwsza forma wsparcia w zadaniu.
  3. Kandydaci i kandydatki, którzy nie zostali, z braku miejsc, zakwalifikowani do udziału w danej formie wsparcia, zostają umieszczeni na liście rezerwowej. W razie skreślenia ucznia/uczennicy z listy uczestników danej formy wsparcia, na jego miejsce zostaje zakwalifikowany kolejny w rankingu uczeń/uczennica z listy rezerwowej.
  4. W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach, mimo pozytywnej kwalifikacji, kandydat(ka) (w przypadku osoby pełnoletniej( lub rodzic/opiekun prawny (w przypadku osoby niepełnoletniej) zgłasza rezygnację wychowawcy, który przekazuje tę informację Szkolnej Komisji Rekrutacyjnej. Na miejsce rezygnującej osoby wpisana zostaje pierwsza osoba z listy rezerwowej (w przypadku jej rezygnacji zastosowanie znajdują identyczne procedury). Dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w Projekcie przez nowego Uczestnika również w sytuacji rezygnacji Uczestnika już po rozpoczęciu/ w trakcie realizacji danej formy wsparcia.

 

§ 4.

Proces rekrutacji uczniów i uczennic

  1. Nabór uczniów i uczennic do udziału w Projekcie w roku szkolnym 2024/2025 prowadzany będzie do 30.09.2024. W razie konieczności (w szczególności niewypełnienia zakładanej liczby miejsc) nabór będzie prowadzony do osiągnięcia założonego minimalnego limitu miejsc w każdej formie wsparcia. Termin rozpoczęcia i zakończenia naboru będzie powszechnie ogłaszany np. przez Specjalistę ds. promocji, rekrutacji i obsługi uczestników oraz przekazany do powszechnej informacji przez wychowawców i nauczycieli lub sekretariacie Szkoły.
  2. Kandydaci ubiegający się o uczestnictwo w Projekcie składają u Specjalisty ds. promocji, rekrutacji i obsługi uczestników Kwestionariusz rekrutacyjny.
  3. Specjalista ds. promocji, rekrutacji i obsługi uczestników weryfikuje pod względem formalnym dane zawarte w kwestionariuszu i przekazuje je do Komisji Rekrutacyjnej dla uczniów i uczennic.
  4. Komisja Rekrutacyjna dla uczniów i uczennic w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia  zakończenia naboru podejmuje decyzję o zakwalifikowaniu kandydata(ki) do uczestnictwa w projekcie z jednoczesnym wskazaniem form wsparcia do których kandydat(ka) został(a) zakwalifikowany(a). Komisja ustala listy rankingowe dla poszczególnych form wsparcia przewidzianych w Projekcie, listy podstawowe oraz listy osób rezerwowych. Następnie Komisja, za pośrednictwem Specjalisty ds. promocji, rekrutacji i obsługi uczestników podaje zbiorcze wyniki rekrutacji do wiadomości kandydatów i/lub ich rodziców/opiekunów prawnych (nie dotyczy wsparcia psychologiczno - pedagogicznego uczniów i uczennic w ramach zadania 1, gdzie informacja jest przekazywana bezpośrednio do kandydatów(ek) i/lub ich rodziców/opiekunów prawnych).
  5. Kandydat(ka), który został(a) zakwalifikowany(a) do uczestnictwa w Projekcie może zostać skreślona z listy uczestników w przypadku:
  • samodzielnej rezygnacji,
  • na wniosek prowadzącego zajęcia (lub inną formę wsparcia) uzasadniony rażącym naruszaniem zasad uczestnictwa w formach wsparcia oferowanych w Projekcie,
  • rezygnacji z nauki w szkole,
  • w przypadku nieusprawiedliwionego opuszczenia co najmniej 20% zajęć w danej formie wsparcia w Projekcie,
  1. Skreślenia ucznia/uczennicy z listy uczestników dokonuje Koordynator Projektu wskazując równocześnie pierwszą w kolejności osobę z listy rezerwowej, która po podpisaniu umowy stanie się uczestnikiem projektu, w ramach tej samej formy wsparcia co osoba skreślona z listy uczestników Projektu.
  2. W przypadku braku zgody na udział w Projekcie osoby wskazanej z listy rezerwowej i/lub jej rodzica/opiekuna prawnego, rodzica/opiekuna prawnego dokonuje się wyboru następnej osoby z zachowaniem zasad zawartych w tym Regulaminie, aż do wyczerpania miejsc na liście uczestników.
  3. Regulamin rekrutacji dostępny jest w Biurze Projektu, na stronie internetowej Szkoły oraz u Specjalisty ds. promocji, rekrutacji i obsługi uczestników.

 

§ 5.

Klauzula informacyjna

Na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”) informujemy, że:

  1. Administrator danych:

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim. ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail sceaiodo@glogow-mlp.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  2. Podstawy prawne przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
    2. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązków prawnych (np. obowiązków podatkowo-rozliczeniowych, sprawozdawczych) ciążących na Administratorze;
    3. art. 6 ust. 1 lit e) – wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym;
    4. art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń na podstawie prawnego interesu Administratora;
    5. art. 9 ust 2 lit. g) RODO – przetwarzanie danych związane jest z ważnym interesem publicznym - dotyczy przetwarzania danych szczególnej kategorii (np. opinie i orzeczenia z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej);
    6. przetwarzanie danych może wiązać się również z przetwarzaniem na podstawie art. 10 RODO w związku z obowiązkami wynikającymi z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich w celu dokonania sprawdzenia Pani/Pana w odpowiednim rejestrze, sprawdzenie będzie miało miejsce jeżeli będzie Pan/Pani wykonywał/a zadania związane z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z udziałem w Projekcie „Rozwój moją szansą", który realizowany będzie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, dalej FEP 2021-2027. W szczególności dane osobowe będą przetwarzane w celu monitorowania, sprawozdawczości, komunikacji, publikacji, ewaluacji, zarządzania finansowego, weryfikacji i audytów oraz dla celów związanych z określaniem kwalifikowalności uczestników.
  4. Odbiorcy danych osobowych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub stosownej umowy z administratorem.

Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz administratora usługi, w szczególności usługi związane z obsługą informatyczną, jak również z obsługą Projektu, dostawcy programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją; kancelarie prawne, którym zlecono świadczenie pomocy prawnej, wyłonieni wykonawcy usług szkoleniowych, wybrani wykonawcy lub podwykonawcy wspierający realizację Projektu, a także Instytucja Pośrednicząca (Województwo Podkarpackie – Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie) i Instytucja Zarządzająca (Zarząd Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie).

  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania Umowy o realizację Projektu, następnie przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania Umowy, a po tym czasie w celu realizacji obowiązków archiwizacyjnych przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz JRWA obowiązującego Administratora - tj. w przypadku projektów unijnych 5 lat od zakończenia Projektu.
  2. Prawa osób, których dane dotyczą:
  1. dostępu do danych osobowych i ich poprawiania (sprostowania) – na zasadach przewidzianych w art. 15 i 16 RODO;
  2. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – na zasadach przewidzianych w art. 17 RODO;
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 18 RODO;
  4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na zasadach przewidzianych w art. 21 RODO;
  5. wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji uznania, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Administrator naruszył przepisy RODO.
  1. Inne informacje:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu.

W związku z przetwarzaniem danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani profilowania.

 

§ 6.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 września 2024 roku.
  2. Wszelkie sprawy związane z interpretacją Regulaminu rozstrzygane są przez Koordynatora Projektu.
  3. Beneficjent zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie w trakcie realizacji Projektu. W przypadku zmiany Regulaminu Beneficjent Projektu zamieszcza w każdym miejscu, w którym podał Regulamin do publicznej wiadomości informację o jego zmianie, aktualną treść oraz termin, od którego zmiana obowiązuje.

 

Głogów Młp., 02.09.2024

…………………………………………..

Miejscowość i data

 

…………………………………………..

Koordynator projektu

 

 

 

…………………………………………..

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim

 

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1.U-1 - Załącznik nr 1.U-8. Kwestionariusz rekrutacyjny do projektu
  2. Załącznik nr 2U. Formularz uczestnika projektu
  3. Załącznik nr 3.U Deklaracja uczestnictwa w projekcie
  4. Załącznik nr 4.U. Oświadczenie uczestnika projektu w sprawie wizerunku
124302