Deklaracja dostępności
Treść
Deklaracja dostępności Strony Internetowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim.
- Data publikacji strony internetowej: 2021-09-24
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-24
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Skróty klawiaturowe
Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-09-24
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim.
- E-mail: zso@glogow-mlp.pl
- Kontaktować się można również z sekretariatem szkoły pod numerem telefonu: +48177897252
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim
- Adres: ul. S. Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski
- E-mail: zso@glogow-mlp.pl
- Telefon: +48177897252
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Istnieją dwa dostępne wejścia do budynku szkoły, wejście główne jest zaopatrzone w podjazd dla niepełnosprawnych. Na terenie szkoły przy obu wejściach są miejsca parkingowe, z brakiem wyznaczenia miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych.
2. Szkoła ma 3 kondygnacje - parter, I piętro, II piętro. Poszczególne kondygnacje połączone są schodami, bez dostosowania dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada wind.
3. Szkoła nie dysponuje pochylniami, platformami, pętlami komunikacyjnymi itp.
4. W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).
5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem.
6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.