Zapytanie ofertowe
Treść
Głogów Młp., 05.07.2023
Zapytanie ofertowe ZP/1/2023
na usługę:
PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW (USŁUGA CATERINGOWA)
DLA MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCEJ
DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W GŁOGOWIE MŁP.
W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp.
Ul. Wyszyńskiego 2
36-060 Głogów Młp.
NIP: 517 03 71 206
REGON: 36 23 03 510
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim zaprasza potencjalnych wykonawców do składania ofert na realizację usługi przygotowania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim w roku szkolnym 2023/2024
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „ Przygotowanie oraz dostarczenie gorącego posiłku: dania obiadowe z kompotem ( zupa lub/i drugie danie) w roku szkolnym 2023/2024
Średnio dzienne zapotrzebowanie ilościowe na posiłki będzie wynosiło 20 obiadów i dotyczyć będzie uczniów w wieku 14- 19 lat.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów w trakcie trwania roku szkolnego. O każdej zmianie na bieżąco szkoła będzie informować Zleceniobiorcę do godziny 9:00 każdego dnia.
W przypadku szczególnych okoliczności związanych np. z przejściem pracy szkoły na inny tryb nauczania niż stacjonarny , zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania dostarczania wszystkich obiadów.
Wykonawca dostarczał będzie na początku każdego miesiąca jadłospis do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
-
Termin realizacji zamówienia:
- rok szkolny 2023/2024 od dnia 11 września 2023 do 07 czerwca 2024 r. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć lekcyjnych.
-
Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp., ul Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2,
36-060 Głogów Młp., sekretariat szkoły, tel. 17 789 72 52 , strona internetowa www.slo.edu.pl
-
Kryteria wyboru ofert:
-najniższa cena,
- urozmaicony jadłospis
-
Warunki niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę:
-
zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który :
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
-posiada wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie zamówienia,
-dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum jednym pojazdem
spełniającym wymagane przepisy w zakresie przewozu żywności i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
- Obiady mają być przygotowywane zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2020.0.2021 t.j.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. ( Dz.U.2016.poz 1154).w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach .
c) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania obiadów o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych, naturalnych, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach .
7. Warunki dotyczące jakości i ilości przygotowywanych posiłków:
Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla uczniów w wieku 14-19 lat .Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
-zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal
-drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 gram, kaloryczność nie mniej niż 700 kcal, gramatura wkładu mięsnego lub rybnego nie może być mniejsza niż 150 g na osobę,
- kompot: gramatura nie mniej niż 250 ml
- w tygodniu powinien być dostarczony co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką
Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
-jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w tym samym tygodniu,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych,
-w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone
-do przygotowania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw, w tym nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie soli i cukru,
- zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno-mięsnym
- ważna jest estetyka potraw i posiłków
8. Warunki dotyczące dostawy posiłków.
Posiłki powinny być dostarczone gorące, w porcjach, w naczyniach jednorazowych wraz z jednorazowymi sztućcami oraz serwetkami odpowiadającej liczbie obiadów w danym dniu, w sposób zapewniający utrzymanie temperatury w trakcie dostawy oraz w czasie od dostarczenia do wydania posiłku tj. od godz.11.45 do 12.40 każdego dnia.
Dostawca zapewnia transport posiłków w odpowiednich termosach, zgodnie z wymogami sanitarnymi oraz odbiór odpadów, w każdym dniu dostarczania posiłku.
9. Sposób oceny ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty na usługi nastąpi w oparciu kryterium podane w punkcie 4.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę, która spełni wymogi formalne zawarte w punkcie 5 oraz opiewa na najniższą kwotę brutto uwzględniającą łączną liczbę posiłków.
10. Warunki płatności .
Płatność na podstawie faktury ( rachunku) co miesiąc, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Warunki płatności -14 dni od dnia prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury ( rachunku).
11. Sposób przygotowania oferty. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy
a)Oferta sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, na załączonym formularzu „ OFERTA”- załącznik nr 1 .
b) Przykładowe jadłospisy na 10 dni- jako załącznik nr 2
c) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada pojemniki/termosy niezbędne do realizacji zamówienia zgodne z wymaganiami HACCP w ilości odpowiedniej do ilości przygotowywanych posiłków; jako załącznik nr 3
b) Kopia pozytywnej opinii sanitarnej wydanej przez Powiatową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną na użytkowanie lokalu gastronomicznego z cateringiem; jako załącznik nr 4
c) Kopia aktualnego odpisu z KRS lub innego organu rejestrowego posiadającego wpis o prowadzeniu działalności gastronomicznej z cateringiem jako załącznik nr 5
12. Miejsce i termin składania ofert .
Kompletne dokumenty : Ofertę wraz z pozostałymi załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp., ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Młp.
Z dopiskiem „ Przygotowanie i dostarczenie posiłku; dania obiadowe z kompotem ( zupa lub/i drugie danie) w roku szkolnym 2023/2024, do dnia 18.08. 2023 do godz. 12.00.
W przypadku przesyłki pocztą liczy się data dostarczenia przesyłki do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp. Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 24.08. 2023 o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Dodatkowe informacje.
Wszelkich informacji dotyczących zamówienia udziela Agnieszka Wiglusz-Zięba –dyrektor Szkoły lub sekretariat szkoły, telefonicznie lub drogą mailową.
tel. 17 789 72 52, adres mailowy : liceum@glogow-mlp.pl
Zamawiający oświadcza, iż jego milczenie po złożeniu oferty i po upływie terminu wyboru oferenta oznaczonego w pkt 12 oznaczać będzie odrzucenie oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.